firdees

dulu Firdee.Net

Bye for now Firdee.Net

Sudah hampir 4 tahun saya menggunakan firdee.net sebagai rumah saya dan bermula bulan ini firdee.net bukan lagi rumah yang boleh saya diami kerna sudah saya serahkan semula kepada pelelong. Walaupun terasa amat rugi melepaskannya tetapi sejak ada mukabuku ni saya sangat-sangat kurang duduk dirumah dan ianya dibiarkan bersawang. Sewa tetap saya bayar tiap2 bulan tapi tak didiami. Oleh itu buat masa ini saya mengambil keputusan untuk tidak meneruskan menyewa rumah itu dan akan tinggal di rumah yang diberi percuma ini. Moga suatu hari nanti saya akan kembali kerumah itu semula ataupun membeli rumah baru. InsyaAllah… =)

Leave a Reply

