firdees

dulu Firdee.Net

Firdee’s Fhoto Kini Di Flickr

aku-di-flickr

Sebelum ini saya pernah punya akaun di Flickr tetapi semua gambar yang saya masuk kan ke dalamnya adalah gambar “main-main” saja. Ia sudah lama tidak saya kemaskini.

Hari ini bila masuk ke Flickr Syam Aeropama, terdetik semula untuk memenuhkan ruang percuma yang masih bersisa di Flickr saya itu dengan gambar yang boleh saya andaikan sedikit berkualiti (syok sendiri ni ^^) dari gambar yang terdahulu dan lebih serius dengan bidang fhotografi ini. Walaupun ianya hanya hobi saja tetapi saya mahu ia jadi hobi yang serius. Terasa rugi pula gambar yang telah banyak saya tangkap tetapi dibuang begitu saja tanpa dikongsi untuk di beri komen dan tunjuk ajar di mana cacat dan celanya.

Untuk keseriusan saya dalam hobi ini saya telah memadam kesemua gambar-gambar yang terdapat di dalam Flickr saya itu untuk memulakan semula hobi ini dengan satu perasaan yang fresh.

Jemput jamu mata di Flickr ku.

2 responses to “Firdee’s Fhoto Kini Di Flickr

  1. topo June 23, 2009 at 8:59 pm

    ala da semart da theme facebook ni.. awat komen gune disqus

  2. firdee June 23, 2009 at 9:51 pm

    masalahnya saya punya threaded comment x jalan la guna theme ni…leh tolong ka?…saya x pandai sangat nak edit2 theme ni…

Leave a Reply

