firdees

dulu Firdee.Net

Bangun Pagi, Bau Busuk

Setiap pagi mesti ayah akan bising dengan emak. Dia cakap setiap pagi keluar kr dari pintu rumah terus bau busuk terjah ke hidungnya. Mana tak busuk, dulu mula-mula 1 lepas tu 2 sekarang dah 7. Huhuhu… Sabar aje lah kan ayah =)

Ini lah sebabnya…

arnab-emak

kucingku

Ni yang tidur di luar. Tidur di dalam rumah ada 3 ekor (kucing) =) . Seronok banyak teman penghilang stress ni. Tapi tak berapa nak seronok bila setiap pagi nak kena jadi kuli diorang =P .

2 responses to “Bangun Pagi, Bau Busuk

  1. firdee May 22, 2009 at 9:58 pm

    @ina, huhuhu…sayang punya pasal kuli pon kuli lah…huhuhu…owh…ada kat innit eh…

  2. firdee May 22, 2009 at 11:16 pm

    @zool, diorang buang kat umah ko sbb diorang tau ko suka bela kucing…xpe…setiap kucing yang datang n ko beri makan membawa rezeki dan doa untuk ko =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: