firdees

dulu Firdee.Net

Hadiah Besdey Emak Tahun Ini

Hadiah untuk emak ni baru je sampai pagi tadi sebelum saya pergi kerja di Pekan, Pahang. Bila saya cakap hadiah dia dah sampai seronok aje dia. Saya sangat suka lihat emak sentiasa seronok. Senyuman emak bila dia lihat hadiah dia ni adalah sesuatu yang tidak ternilai harganya. Walaupun hadiah dari saya ini bukan lah hadiah yang mahal harganya tetapi saya rasa mahal atau murah bukan ukuran. Kenangan dan kegembiraan itu lah yang sangat bernilai dan tidak boleh dijual beli. Jom usha ape hadiah untuk emak ni ye =)

mak-w-frame
Klik SINI untuk gambar sebelum di ubah.

Saya tempah lukisan portrait digital ini pada hari Isnin lepas di AiriStudio. Saya dapat tahu tentang AiriStudio ni daripada Encik Rjuna kita. Memang saya berpuas hati dengan hasil ni daripada seni digital Irfan Faris ini. Hujung bulan ini saya akan tempah satu lagi gambar untuk hadiah ayah pula (kebetulan pula emak dan ayah lahir dalam satu bulan). Sesiapa yang ingin membuat tempahan seperti yang saya buat ini boleh lah ke blog AiriStudio. Pasti puas hati =) .

Ps: Mak, esok kita hantar untuk cuci dan frame kan eh =)

3 responses to “Hadiah Besdey Emak Tahun Ini

  1. firdee May 16, 2009 at 1:47 pm

    @Rjuna, huhuhu…betul-betul le rjuna…bukan cobaan… =)

  2. firdee May 16, 2009 at 7:04 pm

    @aiereast, sama-sama…tq juga utk ucapannya =)

  3. acik uk July 2, 2009 at 3:31 am

    Tahniah, selamat hari amak… kak.Apa2 pun yang diberi, nilainya yang paling bererti.

Leave a Reply

