firdees

dulu Firdee.Net

Akademi Fantasia 7: Apa Yang Tak Kena?

Tahun ini buat pertama kalinya sejak 6 tahun saya menjadi pemilik dekoder Astro, saya tidak lagi “demam” bila menjelangnya musim baru Akademi Fantasia. Biasanya seminggu sebelum menjelangnya diari AF yang pertama saya sudah mempunyai pelajar kegemaran seperti Farah Diana & Bob AF2, Salima AF4, Heliza AF5 & Nadia AF6. Tapi, tahun ni pelajar AF7 tidak dapat menarik perhatian saya dengan bakat dan pakej yang ada pada diri masing-masing untuk saya meminati sekaligus menjadi pengundi mereka. Jika sebelum ini saya pasti akan rasa tidak lengkap jika tidak menonton diari AF setiap malam tetapi tahun ini saya boleh lagi ke gerai jalan-jalan cari makan. Konsert ke 3 malam tadi pun saya tidak menonton sangat sebab jam 9.30 malam saya sedang menikmati mee goreng mamak ayam di Restoran Mamak Old Town. Sangat syok =) .

Ps: Malam tadi sempat juga saya join penduduk dunia bergelap di rumah dalam satu jam bagi menyokong Earth Hour 2009. Klik sini untuk tonton sambutan Earth Hour 2009 di Malaysia.

Leave a Reply

