firdees

dulu Firdee.Net

Happy Birthday & Good Luck

Kamera: Canon EOS 1000D
Lokasi: Gerai Nasi Lemak Tepi Sungai Temerloh
Editor: Photoshop CS4 Portable

Semalam genaplah adik ku si Aisyah umurnya 16 tahun. Sekejap saja masa berlalu. Dah besar pun adik saya yang seorang ni. 23 haribulan ini dah nak masuk asrama pun sebab semalam selepas semakan keputusan permohonan ke Sekolah Menengah Teknik dibuat nampaknya Aisyah adalah antara beribu-ribu pelajar tingkatan empat yang berjaya untuk menyambung pelajaran di Sekolah Menengah Teknik.

Apa yang abang harapkan adalah semoga rezeki Aisyah dimurahkan oleh Allah dalam apa jua bidang yang Aisyah ceburi. Semoga pengalaman yang bakal Aisyah tempuhi di SMT kelak akan mematangkan diri Aisyah dan membuat diri Aisyah menjadi seorang yang lebih baik dari sekarang. Yang paling penting bila dah duduk asrama mesti dah kurang tidurnya. Huhuhu😛 . Moga sukses ya!

3 responses to “Happy Birthday & Good Luck

  1. Firdee February 12, 2009 at 10:59 pm

    salam…insyaAllah akan disampaikan…🙂

  2. fabregas February 21, 2009 at 8:30 am

    Sama la ngan aku.. sedar x sedar um0r adik ku pun dah 16 tahun.. mase dia kecik dulu aku la selau bg dia menangis..ha3..dia dapat SMT jugak..dia tak tau yg dia dapat SMT sebab aku yang apply online ari tu..skang dia suke sbb aku tolong menghijrahkan dia..harap dia beroleh kejayaan kat sane..aku rase kat sana lebih byk peluang drpd sekolah lamanya..dia pun dah pandai merokok..sekali aku bagi ari tu baru dia mintak maap kat aku..harap2 dia sedar ape yg dia buat..buat adik kau semoga berjaya d dunia dan akhirat.. ingat lah jasa org tua kite..diorang banyak berjase..sebelum masuk ke sekolah baru tanamkan niat ingin berjaya..insyaAllah kalo nawaitu bet0l nak belajar Allah akan bg kite ilmu..SALAM..

  3. firdee February 21, 2009 at 10:50 am

    @fabregas, biasa lah…budak2 tengah nak naik ni memang semua dia nak cuba…sebab tu pergaulan yg betul tu penting…salah kawan mereka pilih hancur lah masa depan mereka…jasa ib bapa kita mesti kita kena ingat selalu…mana kita pergi kita akan selamat jika apa yg kita buat mendapat restu mereka…memang betul…nawaitu mesti kena betul…harap2 diorang mendapat sesuatu daripada kehidupan di SMT nanti…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: