firdees

dulu Firdee.Net

Jom guna Start Menu Vista di XP

Sudah pelbagai jenis Vista Transformation Pack yang saya guna di Windows XP saya tetapi tiada satu pun yang mempunyai start menu yang sama fungsinya dengan start menu yang ada pada Windows Vista. Hari ini saya sudah jumpa satu perisian yang hanya akan menukar start menu Windows XP saya kepada start menu Windows Vista. Nama perisian ini adalah ViStart daripada Lee-Soft.com dan yang bestnya ianya 100% percuma. Di bawah ini ada saya sertakan screenshot start menu saya setelah Vistart diinstall.

Klik SINI untuk muat turun ViStart.

5 responses to “Jom guna Start Menu Vista di XP

  1. firdee February 5, 2009 at 7:15 pm

    huhuhu…sejibon eh…huhuhu…

  2. Firdee February 12, 2009 at 7:50 am

    saya guna win 7 beta skrg ni…nak install pon lagi senang dan laju dari vista

  3. dayat March 15, 2009 at 4:35 am

    @riezQ, dah try tapi sebjik macam XP?la, ni window vista ke xp ker

  4. firdee March 15, 2009 at 7:43 am

    @dayat, keh keh keh…dia silap tulis tu =)

Leave a Reply

